Koordynacja ruchowa, gry i zabawy kształtujące koordynację ruchową w szkole ponadgimnazjalnej

U uczniów szkoły ponadgimnazjalnej nadal doskonalimy koordynację ruchową, która jest istotnym elementem dorosłego życia. Zdolności koordynacyjne określają możliwości organizmu w zakresie wykonywania dokładnych i precyzyjnych ruchów w zmieniających się warunkach zewnętrznych (zmiany kierunku, płaszczyzn i osi ruchu). Jest to niezbędne zarówno w grach sportowych i rekreacyjnych, jak również w życiu zawodowym. Warto zapoznać się z teorią dotyczącą rozwoju psychoruchowego ucznia w okresie młodzieńczym, jak również z grami mającymi istotne znaczenie w kształtowaniu koordynacji ruchowej.

Dodaj do koszyka

Brak komentarzy.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc dodawać komentarze.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Możesz też zmienić ustawienia swojej przeglądarki. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Przeczytaj poprzedni wpis:
4.Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej – uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym

Zamknij