Aspekt wychowawczy – Początek lekcji

Dzieci po wejściu do sali gimnastycznej spontanicznie reagują na będące w zasięgu przybory i przyrządy. Sama ekspozycja bodźców wystarcza do polubienia tych bodźców, zwłaszcza gdy ekspozycja danego bodźca jest połączona z doświadczeniem pozytywnej emocji. Dlatego tak często zdarza się, że zanim zaczniemy lekcję połowa uczniów wisi na drabinkach, a my w nerwach, krzycząc ustawiamy wszystkich na siłę w szeregu.

Brak komentarzy.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc dodawać komentarze.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Możesz też zmienić ustawienia swojej przeglądarki. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Przeczytaj poprzedni wpis:
4.Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej – uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym

Zamknij