Aspekt wychowawczy – Nieodpowiednia reakcja na konflikt (cz.I)

W pracy nauczycielki/la zdarzają się sytuacje, na które nie do końca ma ona/on wpływ, wtedy możemy jedynie postępować zgodnie z przyjętymi normami i niwelować działanie ewentualnych konsekwencji. Są jednak i takie, które mogą być wynikiem naszej interakcji
z uczniami, a dokładnie naszej reakcji na konkretne ich zachowania.

Dokument zawiera przykłady nieodpowiednich reakcji i propozycje konstruktywnych działań.

Brak komentarzy.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc dodawać komentarze.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Możesz też zmienić ustawienia swojej przeglądarki. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Przeczytaj poprzedni wpis:
4.Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej – uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym

Zamknij