Twój koszyk jest pusty.

Może zainteresują Cię produkty przedstawione poniżej.

Propozycja przedmiotowego systemu oceniania z wychowania fizycznego dla szkoły podstawowej i gimnazjum. Zajęcia z wychowania fizycznego są podzielone na: • 2 godziny zajęć ogólnorozwojowych (zajęcia klasowe) • 2 godziny zajęć do wyboru (zajęcia w grupach międzyoddziałowych)

O szkoleniu: SZKOLENIE SKAKANKI KRÓTKIE jest przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem swoich umiejętności w skokach na skakance i dla tych, którzy prowadzą różnego rodzaju zajęcia sportowe. Co to są skakanki krótkie? Tak nazywamy skakanki przeznaczone dla jednej osoby. W ten…

Szkoła podstawowa. Klasy I-III Czas trwania: 45 minut Miejsce zajęć: sala gimnastyczna Cele szczegółowe: • Wiadomości: uczeń wie jak wygląda podpór tyłem • Umiejętności: uczeń prawidłowo wykonuje rzut piłki oburącz z nad głowy • Postawy: uczeń angażuje się w poprawne wykonywanie zadań Przybory i przyrządy: • szarfy • piłki siatkowe • materace • pachołki

Plan wynikowy na zajęcia ogólnorozwojowe dla szkoły ponadgimnazjalnej na 3 lata po 32 godziny na rok. W szkole ponadgimnazjalnej, według zaleceń Ministerstwa Edukacji Narodowej, powinno się realizować dwie godziny zajęć do wyboru i jedną godzinę zajęć ogólnorozwojowych. Ten plan wynikowy zawiera treści zawarte w podstawie programowej z wychowania fizycznego dla IV etapu edukacji.

Teoria dotycząca realizacji podstawy programowej oraz prezentacja i karty pracy do wykorzystania podczas lekcji. 6. Edukacja zdrowotna. Uczeń: 1) wyjaśnia, dlaczego zdrowie jest wartością dla człowieka i zasobem dla społeczeństwa (…).

Dodaj do koszyka

Szkoła podstawowa. Klasy IV-VI Czas trwania: 45 minut Miejsce zajęć: sala gimnastyczna Cele szczegółowe: • Wiadomości: uczeń wie jak zachowywać się w sytuacji zwycięstwa i przegranej • Umiejętności: uczeń potrafi łapać i chwytać nietypowe przybory • Postawy: uczeń współpracuje w zespole, ma świadomość potrzeby respektowania zasad Przybory i przyrządy: • ringo • kolorowe chusty

Teoria dotycząca realizacji podstawy programowej oraz prezentacja i karta pracy do wykorzystania podczas lekcji. Uczeń kończący klasę III: 4) w zakresie bezpieczeństwa i edukacji zdrowotnej:      a) dba o higienę osobistą i czystość odzieży.

Dodaj do koszyka

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Możesz też zmienić ustawienia swojej przeglądarki. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close